{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای پادشاه خوبان ؛ داد از غم تنهایی دل بی تو به جان اومد؛)

وقت است ک باز ایی❤😘
دیدگاه ها (۰)

حرف بقیه با حرفی ک تو میزنی فرق میکنه

قربون برم خدارو عجب نقاشی کرده...

اینم وقتی قهر میکنم و عزیز دلم بزور میاد اشتی کنه😆❤

یکیو دارم که هرروز بهش میگم دوست دارم🙄

چهره ایی ک کمتر کسی دیده چقدر نبودت عذابه آقا جان🖤🖤

از تو گفتن غزلی تازه که جان منینوش دارویِ دل وقلب پریشان منی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط