{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم...!

بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم...!
دیدگاه ها (۰)

به دریا رفتنم را ناخدایی چون تو می‌باید

تراپی ؟نه ممنونهمین که این دختره رو دارم حالم خوبه :)

وقتایی که ناراحتش کردین بهش بگین :‏گر مرا ترک کنی من زِ غمت ...

حال که پرسیدنی نیست ، فهمیدنیه!!•~ نجوا

بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف...

چشات مثل صدف داره «مروارید»

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط