{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به دریا رفتنم را ناخدایی چون تو می‌باید

به دریا رفتنم را ناخدایی چون تو می‌باید
دیدگاه ها (۰)

تراپی ؟نه ممنونهمین که این دختره رو دارم حالم خوبه :)

وایب خوب

بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم...!

وقتایی که ناراحتش کردین بهش بگین :‏گر مرا ترک کنی من زِ غمت ...

نمی دونن گذاشتم یا نع بیا پایین 👇🏻مثل قایق شده غم بر روی امو...

می شود با تو دل به دریا زد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط