{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تراپی ؟نه ممنون

تراپی ؟نه ممنون
همین که این دختره رو دارم حالم خوبه :)
دیدگاه ها (۰)

وایب خوب

هیچ‌وقت بابت عشق‌هایی که نثار دیگران کرده‌اید، افسوس نخورید....

به دریا رفتنم را ناخدایی چون تو می‌باید

بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم...!

تراپی؟ نه ممنون مانی رو دارم🎀🫵

تراپی؟ نه ممنون هر روز این ویدیو رو نگاه میکنم

تراپی نه ممنون این اهنگ🛐✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط