{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابام : حتما چیزای بد بد میبینی که اینجوری لبخند میزنی به

بابام : حتما چیزای بد بد میبینی که اینجوری لبخند میزنی به گوشیت .

چیزی که من داذم بهش میخندم :
دیدگاه ها (۴)

وای خدا قیافشو نگاااااااااااااا😂😂😂ولی صداش🔪💀ولی قیافه ی کیوت...

بیا بکنش تو کونت داداش 👍🤝

جغدا ی مامان بگن بیدارین ؟ 🌚

من یادمه این اتفاق افتاد

اسپویل از مولی

+هی چیشده که اینجوری لبخند میزنی؟؟ -اممم... . . . . . . . . ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط