{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولم کردی؟بد کردی خودتو بدبخت کردی🎀

ولم کردی؟بد کردی خودتو بدبخت کردی🎀
دیدگاه ها (۰)

تو فقط مهربون باش😭😭 تو فقط نگران باش😭😭

بد ولم کردی S

خیلی بد به ....ف....ا....ک.... رفتم چرا آخه چرا ولم کردی؟

بدبخت کردی دختر خودتو😂#تاسیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط