{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل اینکه موقع مرگم تنهام...:)))

مثل اینکه موقع مرگم تنهام...:)))
قدر همو بدونیم خاک بگیره پس نمیده...🥀🙃
دیدگاه ها (۰)

حرفی ندارم فقد دلم یه مرگ یهویی و شیرین میخواد🙃🪦⚰️

🫡🤐🤭بل بل

من لیاقت این تنهایی رو دارم...:)

اخه ما چطوری بدون شما خوشحال باشیم؟😭🫠

قدر همو بدونید خاک بگیره پس نمیده؟💔🤕

گذر عمر_زندگی

خیلی زود دیر میشه قدر همو بدونیم🖤🪽🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط