{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما قبلنا خیلی به هم نزدیک بودیم...

دیدگاه ها (۳)

با اینکه روحم رو آزار میده...

کاش همچی رو فراموش کنم...

دیگه هرگز نمی‌زارم بری...

تو اصلا می‌دونی...

ما خیلی به هم نزدیک بودیم..

ما قبلا خیلی بهم نزدیک بودیم...#اهنگ

قبلنا خوب بودش الان خز خزه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط