{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه روحم رو آزار میده...

دیدگاه ها (۵)

کاش همچی رو فراموش کنم...

من باس صد بار میشکستم...

ما قبلنا خیلی به هم نزدیک بودیم...

دیگه هرگز نمی‌زارم بری...

جز استرس و اضطراب هیچ احساس دیگه ای ندارم.صدای تک تک ضربان ق...

بی ازار بزرگ

اکس#پوتک#حیوان#ازار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط