{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باورم نمیشه برگشتم ولی خب، سلام^^

باورم نمیشه برگشتم ولی خب، سلام^^
دیدگاه ها (۳)

کمی فانگایز اگه کسیو نداشتید که باهاش حرف بزنید من هستم^^

مشکل درونگرا بودن نیست، مشکل ضد اجتماعی بودنمه

گایز...واقعا حوصله ویسگون رو ندارماین برنامه رو پاک میکنم ول...

فقط به خاطر اونه...

کسی مانستر/نایت اوتاکو رو یادش میاد

خب من برگشتم سلام درود بر همگی

خوب... اتفاق غیر منتظره ای افتاد... اکانتم برگشت... باورم نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط