{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کمی فان

کمی فان
گایز اگه کسیو نداشتید که باهاش حرف بزنید من هستم^^
دیدگاه ها (۳)

مشکل درونگرا بودن نیست، مشکل ضد اجتماعی بودنمه

پلن بعدی تیمارستانه😂

باورم نمیشه برگشتم ولی خب، سلام^^

گایز...واقعا حوصله ویسگون رو ندارماین برنامه رو پاک میکنم ول...

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

این چیه زدم تو روبیکا momo اینو آورد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط