{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکل درونگرا بودن نیست، مشکل ضد اجتماعی بودنمه

مشکل درونگرا بودن نیست، مشکل ضد اجتماعی بودنمه
دیدگاه ها (۰)

پلن بعدی تیمارستانه😂

اصلا اون بالا یه آرامشی داشت و داره که نگو

کمی فانگایز اگه کسیو نداشتید که باهاش حرف بزنید من هستم^^

باورم نمیشه برگشتم ولی خب، سلام^^

مشکل نوب بودنم از نداشتن پینترس نبود مشکلم از نوب بودنمه

به نظر شما درونگرا هستم یا درونگرا ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط