تو را دیدم و انگار
تو را دیدم و انگار
تمام گسل های دنیا فعال شد...
کانون زلزله
بی شک، دل کوچک من بود!
حالا تو هی بیا و برو و خودت را
بیخیالِ ریشتر ریشتر بزرگای نگاهت، نشان بده
و دمادم با پس لرزه هایت
من ساده را
بلرزان!
کاش میدانستی
این من که دیگر من نمی شود...
#
تمام گسل های دنیا فعال شد...
کانون زلزله
بی شک، دل کوچک من بود!
حالا تو هی بیا و برو و خودت را
بیخیالِ ریشتر ریشتر بزرگای نگاهت، نشان بده
و دمادم با پس لرزه هایت
من ساده را
بلرزان!
کاش میدانستی
این من که دیگر من نمی شود...
#
- ۷۶۲
- ۰۵ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط