{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا لعنت لعنت لعنت

واقعا لعنت لعنت لعنت
دیدگاه ها (۲)

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.

خدایامنوببر راحت کن خسته ام....

خدایاخودت هواموداشته باش.

اگه واسه کسی مهم نباشی حرفات مهم نباشه هیچ چیزت واسه کسی مهم...

واقعا لعنت به تو ... 🤢

وقتی از شیر سگ حرام تر خوردی...

واقعا این شعار حق بود آقای نوشه‌ ور؛ اونم با همراهی پرقدرت م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط