اونجا که شادمهر میگه :
اونجا که شادمهر میگه :
من از تبار غربتم ، از آرزوهای محال ، قصه ما تموم شده ، با یه علامت سوال
یعنی واقعا تونسته بیخیال بشه ؟
پس چرا ما نمیتونیم ؟
چرا ما بلد نیستیم ؟
من از تبار غربتم ، از آرزوهای محال ، قصه ما تموم شده ، با یه علامت سوال
یعنی واقعا تونسته بیخیال بشه ؟
پس چرا ما نمیتونیم ؟
چرا ما بلد نیستیم ؟
- ۳.۴k
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط