part ۲
part ۲
٪هارینااا شاید این درخواست زیادی باشه چون من ازت خواستم جاهامونو عوض کنیم ولی اگه میشه انتقاممو بگیر
+نگران نباش بسپرش به من از فردا جامون رو عوض میکنم به بچه ها هم میگم،اصلا نگرانی به دلت راه نده تنها نمیمونی اونی همیشه پشتته
٪یااااا تو فقط ۲ دقیقه از من بزرگ تری
+چیشد همین چند دقیقه پیش که داشتی میگفتی اونییی عرررر عررررر من میقام بمیرمممم تولوخدا کمکم کن(دهن کجی و مسخره )
که دیدم لپاشو باد کرده خخخ کیوت همیشه وقتی ناراحت میشه اینکارو میکنه حالا من چنان به بقیه نگاه میکنم که برینن تو خودشون این لپاشو باد میکنه
به بچه ها اطلاع دادم با خیال راحت توی تخت خوابم دراز کشیدم
یعنی اون جعون چطور آدمیه؟هیچ وقت علاقه نداشتم بفهمم ولی الان کنجکاو شدم
چطوری بکشمش ؟زورم بهش میرسه؟یا باید یک دعوای مدرسه ای با اکیپمون داشته باشیم؟
ویو فردا
لباس فرممو پوشیدم
عطر پسر کشم رو روی خودم خالی کردم
خواستم برم که هاریم جلوی در رو گرفت
٪اونی مراقب خودت باش زیاده روی نکن لطفا باشه؟؟
+هی گفتم که حسابشون رو میرسم پس برو و خوش باش
٪باشه ممنونم ولی میخوای اینجور بری؟
+منظورت چیه؟
چند دقیقه بعد
+چیییییی؟مگه میخوام بریم عروسی ؟ارایش برای چیههه؟اون کلاه گیس چی میگه؟بعدشم من نمیتونم با دامن برم راحت نیستم
٪یااا منظورت چیه ؟مگه میخوای بری جنگ ؟با این تیپ بری سوژه ی همه جا میشی
چه غلطی کردما پشیمون شدم
بعد از کلی چص و فص رفتن های هاریم در مورد پوشیدن لباس و دخترونه رفتار کردن از زیر دستش فرار کردم سپس خیلی شیک و دخترونه از پنجره ماشین وارد شدم
همون موقع شاهد برخورد زیبای دمپایی مادرم در در نشیمن گاهم بودم
مامانش&
&احمق کی میخوای یاد بگیری از در وارد ماشین شی؟بهنظرت اون در دکوریه ؟
+ماماننننن
&هیعععع خاک بر سرم چرا شلوار نپوشیدی زیر دامنت؟چرا کلاه گیس پوشیدی گیس بریده؟
+ای مامان یک بار اومدم تیپ عادی بزنم
اومد نزدیکم و دستشو گذاشت روی پیشونیم
&جریان چیه؟تب هم که نداری
چشماش به لباس فرمم خورد
&پس بالاخره سر عقل اومدی میخوای برگردی سر جای اصلیت
+نه فقط موقتیه
&حالا فهمیدم چرا از دیروز تو و هاریم عجیب رفتار میکردین نگو یک کاسه ای زیر نیم کاسه تونه
با نگاه های موشکافانه اش داشت جرم میداد
که سریع خداحافظی کردم و به راننده گفتم بره به مدرسه ی هاریم
اون به خاطر جعون اومده بود به این مدرسه
این مدرسه به مکان بچه پولدار ها برای قلدری معروف بود البته برای کسایی که بورسیه شدن و وضع مالی خوبی ندارن
نویسنده خودم نیستم ایشونه
https://wisgoon.com/joen_sojin
٪هارینااا شاید این درخواست زیادی باشه چون من ازت خواستم جاهامونو عوض کنیم ولی اگه میشه انتقاممو بگیر
+نگران نباش بسپرش به من از فردا جامون رو عوض میکنم به بچه ها هم میگم،اصلا نگرانی به دلت راه نده تنها نمیمونی اونی همیشه پشتته
٪یااااا تو فقط ۲ دقیقه از من بزرگ تری
+چیشد همین چند دقیقه پیش که داشتی میگفتی اونییی عرررر عررررر من میقام بمیرمممم تولوخدا کمکم کن(دهن کجی و مسخره )
که دیدم لپاشو باد کرده خخخ کیوت همیشه وقتی ناراحت میشه اینکارو میکنه حالا من چنان به بقیه نگاه میکنم که برینن تو خودشون این لپاشو باد میکنه
به بچه ها اطلاع دادم با خیال راحت توی تخت خوابم دراز کشیدم
یعنی اون جعون چطور آدمیه؟هیچ وقت علاقه نداشتم بفهمم ولی الان کنجکاو شدم
چطوری بکشمش ؟زورم بهش میرسه؟یا باید یک دعوای مدرسه ای با اکیپمون داشته باشیم؟
ویو فردا
لباس فرممو پوشیدم
عطر پسر کشم رو روی خودم خالی کردم
خواستم برم که هاریم جلوی در رو گرفت
٪اونی مراقب خودت باش زیاده روی نکن لطفا باشه؟؟
+هی گفتم که حسابشون رو میرسم پس برو و خوش باش
٪باشه ممنونم ولی میخوای اینجور بری؟
+منظورت چیه؟
چند دقیقه بعد
+چیییییی؟مگه میخوام بریم عروسی ؟ارایش برای چیههه؟اون کلاه گیس چی میگه؟بعدشم من نمیتونم با دامن برم راحت نیستم
٪یااا منظورت چیه ؟مگه میخوای بری جنگ ؟با این تیپ بری سوژه ی همه جا میشی
چه غلطی کردما پشیمون شدم
بعد از کلی چص و فص رفتن های هاریم در مورد پوشیدن لباس و دخترونه رفتار کردن از زیر دستش فرار کردم سپس خیلی شیک و دخترونه از پنجره ماشین وارد شدم
همون موقع شاهد برخورد زیبای دمپایی مادرم در در نشیمن گاهم بودم
مامانش&
&احمق کی میخوای یاد بگیری از در وارد ماشین شی؟بهنظرت اون در دکوریه ؟
+ماماننننن
&هیعععع خاک بر سرم چرا شلوار نپوشیدی زیر دامنت؟چرا کلاه گیس پوشیدی گیس بریده؟
+ای مامان یک بار اومدم تیپ عادی بزنم
اومد نزدیکم و دستشو گذاشت روی پیشونیم
&جریان چیه؟تب هم که نداری
چشماش به لباس فرمم خورد
&پس بالاخره سر عقل اومدی میخوای برگردی سر جای اصلیت
+نه فقط موقتیه
&حالا فهمیدم چرا از دیروز تو و هاریم عجیب رفتار میکردین نگو یک کاسه ای زیر نیم کاسه تونه
با نگاه های موشکافانه اش داشت جرم میداد
که سریع خداحافظی کردم و به راننده گفتم بره به مدرسه ی هاریم
اون به خاطر جعون اومده بود به این مدرسه
این مدرسه به مکان بچه پولدار ها برای قلدری معروف بود البته برای کسایی که بورسیه شدن و وضع مالی خوبی ندارن
نویسنده خودم نیستم ایشونه
https://wisgoon.com/joen_sojin
- ۶۹
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط