دلم از نبودنت پر است.....
دلم از نبودنت پر است.....
هر روز خاطراتم را اَلَک میکنم......
و جز دلتنگی تو چیزی برایم نمیماند
نه تو آمدی
نه فراموشی...
خیالی نیست....
من کوه میشوم و پای نبودن هایت میمانم
اما ای کاش میدانستی بی تو تمام لحظاتم
رنگ پاییزند......
هر روز خاطراتم را اَلَک میکنم......
و جز دلتنگی تو چیزی برایم نمیماند
نه تو آمدی
نه فراموشی...
خیالی نیست....
من کوه میشوم و پای نبودن هایت میمانم
اما ای کاش میدانستی بی تو تمام لحظاتم
رنگ پاییزند......
- ۱.۷k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط