خواهرِ شیرینام!
خواهرِ شیرینام!
آنکه تو را دوست دارد، عطشی برای لمسِ تنت ندارد و لمسِ تنِ تو، هیچ ربطی به دوست داشتن. جسمات را به آغوشِ مردی بسپار، که قلبش را به آغوشِ تو سپرده باشد.
هیچوقت به زیباییات مغرور نشو، همیشه گرگها در کمینِ زیباترین طعمهها هستند. معمولا، معمولیها خوشبخت ترند.فراموش نکن، هر کسی میتوانند ببینند تو چه به نظر میآیی، ولی تعداد کمی میدانند تو واقعا چه کسی هستی. کسی را دوست بدار، که تو را نه بخاطرِ آنچه به نظر میآیی، که برایِ آنچه به نظر نمیآیی، دوست بدارد.
خواهرم، میدانم که چیزِ زیادی نمیدانم،
حرفهایم را، تنها، نشانی از آن بدان، که با تمامِ نفهمیهایم، دوستت دارم.
و در تاریکترین لحظههایِ تنهاییات،
همیشه به یاد داشته باش که اگر هیچکس نیست، خدا که هست…
و همیشهی همیشه، مراقب خودت باش
آنکه تو را دوست دارد، عطشی برای لمسِ تنت ندارد و لمسِ تنِ تو، هیچ ربطی به دوست داشتن. جسمات را به آغوشِ مردی بسپار، که قلبش را به آغوشِ تو سپرده باشد.
هیچوقت به زیباییات مغرور نشو، همیشه گرگها در کمینِ زیباترین طعمهها هستند. معمولا، معمولیها خوشبخت ترند.فراموش نکن، هر کسی میتوانند ببینند تو چه به نظر میآیی، ولی تعداد کمی میدانند تو واقعا چه کسی هستی. کسی را دوست بدار، که تو را نه بخاطرِ آنچه به نظر میآیی، که برایِ آنچه به نظر نمیآیی، دوست بدارد.
خواهرم، میدانم که چیزِ زیادی نمیدانم،
حرفهایم را، تنها، نشانی از آن بدان، که با تمامِ نفهمیهایم، دوستت دارم.
و در تاریکترین لحظههایِ تنهاییات،
همیشه به یاد داشته باش که اگر هیچکس نیست، خدا که هست…
و همیشهی همیشه، مراقب خودت باش
- ۱.۰k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط