این بار
این بار
برای دل خودم می نویسم. . .
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست!
برای دلی که دلتنگم نیست. . .
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست. . .
برای خودم می نویسم!
برای خودم که اینقدر تنهاست...!!!
برای دل خودم می نویسم. . .
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست!
برای دلی که دلتنگم نیست. . .
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست. . .
برای خودم می نویسم!
برای خودم که اینقدر تنهاست...!!!
- ۲.۶k
- ۰۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط