هــر وقـت خیـلی غمگین می شوم
هــر وقـت خیـلی غمگین می شوم
خدا بی واسطه پیامی می فرستد
بیداری؟
می نویسم
نــــه
یــک خـنده می گذارد
چه می گویید بـه آن ؟
هــا
استیـکر
از ایـن ها می فرسـتد
بی آنکه بدانـد
من ، واقعا صادقانه جوابش را داده ام
و مــدت هاست کـه خـواب مرا برده
بی شکـلک و شـکایت
#رسول ادهمی
خدا بی واسطه پیامی می فرستد
بیداری؟
می نویسم
نــــه
یــک خـنده می گذارد
چه می گویید بـه آن ؟
هــا
استیـکر
از ایـن ها می فرسـتد
بی آنکه بدانـد
من ، واقعا صادقانه جوابش را داده ام
و مــدت هاست کـه خـواب مرا برده
بی شکـلک و شـکایت
#رسول ادهمی
- ۶۴۹
- ۲۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط