{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تو هستم سهراب ..

با تو هستم سهراب ..
تو که گفتی: گل شبدر چه کم از لاله عاشق دارد؟
راست می گویی تو !
چه تفاوت دارد قفس تنگ دلم .. خالی از کس باشد؟
یا به قول تو پر از ناکس و کرکس باشد ؟
من نه تنها چشمم .. واژه را هم شستم ..
فکـــر را ..
خــاطــره را ..
خــواب یــک پــنــجــره را ..
زیر باران بردم .. چتر ها را بستم ..
من به این مردم شهر پیوستم ..
من نوشتم همه حرف دلم ..
آرزو کردم و گفتم که ..
هـــوا ..
عـــشــق ..
زمــیــن ..
مال من است ..
ولی افسوس نشد ..!
زیر باران من نه عاشق دیدم نه که حتی یک دوست !!
"زیر باران من فقط خــیــس شدم"
دیدگاه ها (۱)

آیا می دانید اسکول کیست ؟ ؟ ؟ . . . . . . چیه توقع داری که ...

دروغ میگویی که دلت به بودنم خوش است... بودن یا نبودنم در رون...

مدل مانتو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط