{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی استـــرس یعنی چی ؟

میدونی استـــرس یعنی چی ؟
.
.
.
.
.
.
استرس یعنی اینکه يه دختر خوشگل رو كنار بزرگراه سوار ميكني...(البته به قصد کمک به همنوع!!)
ناگهان حالش بد میشه و غش ميكنه و شما اونو به بيمارستان ميرسوني...
مسلمااسترس زيادي داري...
ولی نهايتا توي بيمارستان به شما ميگن كه حالش خوبه و شما دارين پدر ميشين...
شما ميگين من كه پدر بچه نيستم اما دختره ميگه چرا هستي...
شما استرس رو بيشتر حس ميكني و میگی حالا چه خاکی تو سرم بریزم...
بعد تقاضاي تست دي ان اي ميدی و ثابت ميشه كه پدر بچه نيستي...
ولی بعدش دكتر بهت ميگه اصلن نگران نباش چون اصولا جنابعالی از زمان تولد نابارور بودي..... پس شاد و خرم سر خر رو کج میکنی به سوی منزل که ناگهان تو راه خونه یاد سه تا بچه هاي خودت میوفتی که از کجا اووووومدن؟!!!! 
به اين ميگن استــــــرس!!!
دیدگاه ها (۷)

yessssss;))

;)))

ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺳﺎﻝ ﭼﻨﺪﯼ :80: ﺑﭽﻪ . ﻟﺠﺒﺎﺯ79: ﻣﻮﺯﯼ . ﺩﻭﺭﻭ78: ﺧﻨﮓ . ﻧﻔﻬﻢ...

????

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط