بماند که بی بهانه رفتی و
بماند که بی بهانه رفتی و
هیچ سخاوتی در کار نبود!!
بماند که بی اعتنا به حقوق بشر
مرا در بند چشمانت کرده ای!!
بماند که بعد از «تو»
حتی قناری ها هم بهانه گیر شدند
و شمعدانی لب به آب نمیزند!!
اصلا بماند که با رفتنت
ستاره ها بی ماه مانده اند!!
اینها همه بماند.......!!
هیچ سخاوتی در کار نبود!!
بماند که بی اعتنا به حقوق بشر
مرا در بند چشمانت کرده ای!!
بماند که بعد از «تو»
حتی قناری ها هم بهانه گیر شدند
و شمعدانی لب به آب نمیزند!!
اصلا بماند که با رفتنت
ستاره ها بی ماه مانده اند!!
اینها همه بماند.......!!
- ۷۶۷
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط