میدانی…
میدانی…
دل مثل بستنی قیفی است!
یک قیف! پر از خاطره!
هر خاطره یک طعم!
هر خاطره یک رنگ!
مشغول لیسیدن خاطرههای
خوش طعم و خوش رنگ که میشوی…
خاطرههای دیگر آب میشوند!
بیخیال باش!
بستنیات را تا ته بخور.
بیاد خاطرات خوب ویس
دل مثل بستنی قیفی است!
یک قیف! پر از خاطره!
هر خاطره یک طعم!
هر خاطره یک رنگ!
مشغول لیسیدن خاطرههای
خوش طعم و خوش رنگ که میشوی…
خاطرههای دیگر آب میشوند!
بیخیال باش!
بستنیات را تا ته بخور.
بیاد خاطرات خوب ویس
- ۸۱۳
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط