{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینهمه بهار را

اینهمه بهار را
چگونه در چشمهایت
جای داده ای ؟
پلک که میزنی
رقص قاصدکها ،
مزه ی ملسِ
دوستت دارم و
عطر بهارنارنج ،
بیداد میکنند ....
دیدگاه ها (۰)

اولویت نباشی جواب اصلی رو میده اره اینجوریاست

تو کادوی قشنگ خداییا 😘

شَب در خم گیسوی تو عابر می شد،با هر نفست بهار ظاهر می شد! ای...

از اینکه مردم با تعجب و کنجکاوی به من زل میزنند و زیر لب زمز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط