بازم یلدا امدونیستی
بازم یلدا امدونیستی
هرشب از چشمااات می گم با خودم
تا که با آرامشت تنها بشم
هرشب از چشمات می گم با خودم
تا روانی تر از این حرفا بشم
دستمُو واسه دلت رو میکنم
مشتتُو واسه دلم وا میکنی
قلب من افتاده زیر پات و هی
با خودت این پا و اون پا میکنی
مرگ من حرف جدایی رو نزن
بی تو؟ نه، حتی خیالش خوب نیست
مرگ من با رفتن تو حتمیه
من یه دیوونه ام که حالش خوب نیست
زندگی بی تو هجوم خاطره ا س
تلخن و باید بمیرم بعد تو
پس دعا کن یا خدا مرگم بده
یا فراموشی بگیرم بعد تو
هرشب از چشمااات می گم با خودم
تا که با آرامشت تنها بشم
هرشب از چشمات می گم با خودم
تا روانی تر از این حرفا بشم
دستمُو واسه دلت رو میکنم
مشتتُو واسه دلم وا میکنی
قلب من افتاده زیر پات و هی
با خودت این پا و اون پا میکنی
مرگ من حرف جدایی رو نزن
بی تو؟ نه، حتی خیالش خوب نیست
مرگ من با رفتن تو حتمیه
من یه دیوونه ام که حالش خوب نیست
زندگی بی تو هجوم خاطره ا س
تلخن و باید بمیرم بعد تو
پس دعا کن یا خدا مرگم بده
یا فراموشی بگیرم بعد تو
- ۱۵.۷k
- ۲۹ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط