و تازه اینکه دانسته ما درجهان دوران وسیع زندگی می کنیم تف
و تازه اینکه دانسته ما درجهان دوران وسیع زندگی می کنیم تفکر کسانی است که هم اولا که محکم به زمین چسبیده اند دوما یک نگاه سالم آنقدر نگاه(همانا الطاف بیشتر توجه نگاه ذهنی(تقریبا نیم ازنگاه (همانا که درخود نگاه کمتر و درتصور بیشتر) به آینده و جهان های آینده دارد (که به حال هم دارد) که جهان حال که وسیع درنظر حال بینان هست دقیقا همان حال ناچیز است سوما وسعت گسترده جسمی بیشتر هرگز نباید حیرت وابدازد مگر درشان جسمی و عین (که پشتوانه ی ملاک) دارد و بداند برخلاف انتظار عین درشان غالب یعنی ملاک (آنچه غول حیرت اطلاعات (ازسمت قضاوت عینی به نام چشم باز و شهود عینی)ویا عظمت جهان هستی (مطابق شهود معنا اصیل)) درکل جمع اهمیت داده نمی شود و ناچیز (شاخص) است (روح که انسان به آن مربوط است اگر شرک مانع نبود شریک می شد اما روحش هم ذره ای مخلوق اما نزدیک به خالق است(همین می گذارد شریک نباشد)) حتی اگر بی شمار فضای جسمی را فتح کنند (چه تصور برسد چه نرسد) اما نگاهش بیشتر از جای ممکن دردسترس ها(که به طور شرط به حق)یا بدضعیف می باشد همانا اینکه هم نشان آخرالزمان این است که همانا مسلمان ازحیرت غربی ددموکرات فکری اما درعمل اصولگرا درعمل می ماند و درحالی که عمل باید دموکراتی باشد و فکر باید اصولی باشد و تازه هیچ چیز به عنوان وحدت ادیان مطرح نیست و تازه اینکه اینان ایران و مسلمان هستند چون پدرشان مسلمان و ایرانی است و فکر می کنند هرکسی مسلمان است دینشان را از پدر و مادر آموخته این پندار منافقین (وکافران) است پیرو دین هستند اما فکر می کنند تنها دین ارثی است بسیار ضعیف تبلیغ است این به خاطر آن است که کافران هستند که لباس دین برتن کردند چنین نبود تبلیغ دین را ضعیف نمی گرفتند و توجه می کرده این حتی بسیاری مسلمتن ارثی دین خود را یافته اند (فقط از ترس و تعصب جان تبلیغ میدانند) که بنابر اثبات منافقینش روشن است اینکه دانسته شود اینان منافقین دنبال این هستند تا آخر با اسلام پیش رفته اما پس از آن انحلال اسلام را اعلام کند درحالی که اسلام خود متضاد خود را بیشتر کرده اند معمولا این به خاطر آن است اصلاحکردنشان شکوفا شده است یعنی کافرانی که دلسوز گمراه بودن مسلمان و دیندار را دیدند بنا را بر این چاره هدایت فرضی دینداران دیدند که درلباس خودشان پیامشان را راحت خر برسانند تا از گمراهی درآورده (چون میان حرفشان حرف نادرست را با درست بسیار مخلوط می کنند تا حرف نادرست معمولا تجدیدگرا و تجددگرا نفوذ کند راهش این است که سخنان این آنقدر پوشیده از سخنان بدش است که نباید شنید تنها باید سخن کسی را شنید یا کافر (غیر حامی منافق باشد (سخنش پذیرفته نمی شود و نشود اما شنیده با احتیاط همیشه حتی درصورت تضمین حرف درست باز با شدیدا احتیاط شنیده می شود تا وقتی که مسلمان ملاکدار نباشد (پس شنیدن تنها از ملاکدار یا همانا کافر حامی منافق آنهم تا ملاکدار نشده با احتیاط می باشد که بقیه را بایکد می کنیم چونکه فقط اینان حامل سخنان درست هستند))) یامسلمان ملاکدار بقیه باید سخنانشان کر شد و گوش نداد هرکسی می خواهد باشد) و چون جایی غالب نه بلکه آخر غالب شود که هیچ مانعی برآنان نباشد انحلال دیندار و اسلام را اعلام می کنند اینان اکثرا دموکرات هستند منافق بسیار ضعیف متحجر است بیشتر متحجرها بددینان هستند منافق به نام یاد خدا درمستی به سرمی برد همانا منافق یا عارف است یا دموکرات اندیشه و بیشتر منافقین برای پیش بردن کارشان اصلاحگرا می شوند میباشد.
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
الدین لمحمّد صلّی الله علیه وآله وسلم، والهدایة لعلی أمیرالمؤمنین علیهالسلام لأنها له وفی عقبه باقیة إلی یوم القیامة
ای شیعه ما(برای یافتن مقوله دقیق یافتنشبایدازملاک بود)
دین برای محمّد است و هدایت از آنِ امیرالمؤمنین؛ زیرا هدایت برای او و در نسل او تا روز قیامت باقی است .
منابع:الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 486 / ذکر طرف مما خرج أیضا عن صاحب الزمان ع من المسائل الفقهیة و غیرها فی التوقیعات علی أیدی الأبواب الأربعة و غیرهم ..... ص : 479بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 160 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 81 / 359 / باب 22 آداب القیام إلی الصلاة و الأدعیة عنده و النیة و التکبیرات الافتتاحیة و تکبیرة الإحرام ..... ص : 344
تازه دانسته اینکه مقوله ی دقیق یافتن این است اگر تعریف های شناختی حقیقی آن متروک و کمرنگ شده باشند آنان را کاملا می یابد درظاهر با آوردن دین یکی اما دراین اصل گرد و خاک زده شده است وگرنه مقوله از قبل با دین محمد و هدایت علی همراه امروز حضرت مهدی که امروز موجود غایب است همراه است فقط دستگاه شُک زننده این کتاب می باشد. همانا دین محمد وهدایت علی
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
کلام امام زمان
الدین لمحمّد صلّی الله علیه وآله وسلم، والهدایة لعلی أمیرالمؤمنین علیهالسلام لأنها له وفی عقبه باقیة إلی یوم القیامة
ای شیعه ما(برای یافتن مقوله دقیق یافتنشبایدازملاک بود)
دین برای محمّد است و هدایت از آنِ امیرالمؤمنین؛ زیرا هدایت برای او و در نسل او تا روز قیامت باقی است .
منابع:الإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 486 / ذکر طرف مما خرج أیضا عن صاحب الزمان ع من المسائل الفقهیة و غیرها فی التوقیعات علی أیدی الأبواب الأربعة و غیرهم ..... ص : 479بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 160 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 81 / 359 / باب 22 آداب القیام إلی الصلاة و الأدعیة عنده و النیة و التکبیرات الافتتاحیة و تکبیرة الإحرام ..... ص : 344
تازه دانسته اینکه مقوله ی دقیق یافتن این است اگر تعریف های شناختی حقیقی آن متروک و کمرنگ شده باشند آنان را کاملا می یابد درظاهر با آوردن دین یکی اما دراین اصل گرد و خاک زده شده است وگرنه مقوله از قبل با دین محمد و هدایت علی همراه امروز حضرت مهدی که امروز موجود غایب است همراه است فقط دستگاه شُک زننده این کتاب می باشد. همانا دین محمد وهدایت علی
۱۸۵.۷k
۲۰ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.