گفتم مادر, گفت: جانم....گفتم : درد دارم, گفت: به جانم...گ
گفتم مادر, گفت: جانم....گفتم : درد دارم, گفت: به جانم...گفتم: خسته ام, گفت: پریشانم.....گفتم: گرسنه ام, گفت: بخور از سهم نانم.....گفتم: کجا بخوابم, گفت: روی چشمانم................اما یکبار نگفتم , مادر من خوبم و شادم, همیشه از درد گفتم و از رنج,....(( مادر دوستت دارم))
- ۲.۴k
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط