بزن گیتار که غم دارم
بزن گیتار که غم دارم
تب دستاشو کم دارم
بخون این قصه ی تلخی...
که واسه هر شبم دارم
بزن گیتار به یاد اون...
که دنیامو پر از غم کرد
به یاد اون که خود خواهیش
منو با غصه هم دم کرد😔
تب دستاشو کم دارم
بخون این قصه ی تلخی...
که واسه هر شبم دارم
بزن گیتار به یاد اون...
که دنیامو پر از غم کرد
به یاد اون که خود خواهیش
منو با غصه هم دم کرد😔
- ۱.۱k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط