برای رسیدن بهت درد زیادی کشیدم
برای رسیدن بهت درد زیادی کشیدم
هم روحی ام جسمی
نسبت به خودم عذاب وجدان دارم
به خودم آسیب زدم برای تو
ای کاش هیچ وقت باهات آشنا نمیشدم
در عین حال قشنگترین اتفاق زندگیمی
این متن راجب آدم نیست
درمورد آرزوِ
آرزوِ خفته
هم روحی ام جسمی
نسبت به خودم عذاب وجدان دارم
به خودم آسیب زدم برای تو
ای کاش هیچ وقت باهات آشنا نمیشدم
در عین حال قشنگترین اتفاق زندگیمی
این متن راجب آدم نیست
درمورد آرزوِ
آرزوِ خفته
- ۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط