⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
نمیشود که همیشه گفت و خندید.!
یا مُدام "دوستت دارم" را ثابت کرد و "عاشقی" را شنید!
بگذار کمی دعوا کنیم.!
میخواهم بفهمی "جنگ جهانیِ سوم" هم که بینِ ما رخ بدهد؛
من از "تو" و "چشم هایت" نمیگذرم.!♥ ️
زهی_حیدری
نمیشود که همیشه گفت و خندید.!
یا مُدام "دوستت دارم" را ثابت کرد و "عاشقی" را شنید!
بگذار کمی دعوا کنیم.!
میخواهم بفهمی "جنگ جهانیِ سوم" هم که بینِ ما رخ بدهد؛
من از "تو" و "چشم هایت" نمیگذرم.!♥ ️
زهی_حیدری
- ۹۸۸
- ۱۸ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)