اینو به افتخار تنها مرد زندگیم میزارم...وقتی بچه بودم منو
اینو به افتخار تنها مرد زندگیم میزارم...وقتی بچه بودم منو میزاشتی رو دلت وازم میپرسیدی قلب بابا کیه ?منم با صدای کودکانه میگفتم من. بازم میپرسیدی جیگر بابا کیه ?میگفتم من.و باز میپرسیدی چشم بابا کیه?میگفتم من.اون موقع ها درک نمیکردم قلب بابا بودن و جیگربابا بودن و چشم بابا بودن یعنی چی.اینو وقتی متوجه شدم که صورتت پراز چروک شده و موهات رنگ سیاهشو داده به سفیدی.اره تازه فهمیدم قلب بابا بودن یعنی وقتی تو ناراحتی من دل تو دلم نیست. جیگر بابا بودن یعنی وقتی مریضی و نا خوشیتو میبینم جیگرم آتیش میکیره و چشم بابا بودن یعنی وقتی نور جشمات کم شدن چشمای منم خیس شدن. بابایی خیلی خیلی خیلی دوست دارم.
- ۱.۴k
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط