#سناریو
#سناریو
°•○●~ وقتی حالت بد میشه میرین بیمارستان و میفهمن دو قلو بارداری
~ نامجون : وای نه دو تا؟
~ جین : بغض میکنه و میگه ط واقعا دارم بابا میشم؟
~ شوگا : امکان نداره .... باباشون منم واقعا؟
~ جیهوپ : وایسا یکیش رو هضم کنم تا دومیش....
~ جیمین : فکر کنم اشتباه شده ات تو کی هستی من کیم
~ تهیونگ : ات خودت میدونی من گردنم گیرم خرابه ( 😂 )
~ جونگکوک : باید به بابام بگم!
°•○●~ وقتی حالت بد میشه میرین بیمارستان و میفهمن دو قلو بارداری
~ نامجون : وای نه دو تا؟
~ جین : بغض میکنه و میگه ط واقعا دارم بابا میشم؟
~ شوگا : امکان نداره .... باباشون منم واقعا؟
~ جیهوپ : وایسا یکیش رو هضم کنم تا دومیش....
~ جیمین : فکر کنم اشتباه شده ات تو کی هستی من کیم
~ تهیونگ : ات خودت میدونی من گردنم گیرم خرابه ( 😂 )
~ جونگکوک : باید به بابام بگم!
- ۱.۴k
- ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط