سلام
سلام
محرم يه بحث جداست
ب شخصه فدايى حسينم. ولى هيچ دليلى نميشه وقتى عشقمونو از,دست داديم
کسى ک من 5ساله آهنگاش گوش ميدم براش گريه نکنم
همين رسانه ها بعد دهه ديگه اونقدرا هم واسشون محرم مهم نيست
ما صداى مرتضى رو گوش نداديم ک برقصيم. ما با صداش ب يادش افتاديم و گريه کرديم
تو چندتااز پستا ديدم ک دعوا شده
من خودم ديگه جواب همچين آدمايى نميدم
چون ما عزادارشيم.و تو شأن يه طرفدار پاشايى نيست ک براش با دشمناش دهن ب دهن بشه
بچه ها ازتون ميخوام بياين و هممون ب احترام عشق از دست رفتمون خواننده ى محبوبمون ب همچين موجودات خاصى جواب نديم!
محرم يه بحث جداست
ب شخصه فدايى حسينم. ولى هيچ دليلى نميشه وقتى عشقمونو از,دست داديم
کسى ک من 5ساله آهنگاش گوش ميدم براش گريه نکنم
همين رسانه ها بعد دهه ديگه اونقدرا هم واسشون محرم مهم نيست
ما صداى مرتضى رو گوش نداديم ک برقصيم. ما با صداش ب يادش افتاديم و گريه کرديم
تو چندتااز پستا ديدم ک دعوا شده
من خودم ديگه جواب همچين آدمايى نميدم
چون ما عزادارشيم.و تو شأن يه طرفدار پاشايى نيست ک براش با دشمناش دهن ب دهن بشه
بچه ها ازتون ميخوام بياين و هممون ب احترام عشق از دست رفتمون خواننده ى محبوبمون ب همچين موجودات خاصى جواب نديم!
- ۱.۰k
- ۲۴ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط