{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایرانی نیستی اگه کپی نکنی!!!منم کپی نکردم.

ایرانی نیستی اگه کپی نکنی!!!منم کپی نکردم.
.الان من دیگه خارجی محسوب میشم.
اوه مای گاد.من ایران دوست داشت..
ایران کیلی کیلی کوب
وای من نتونست فارسی اسپیک کرد
دیدگاه ها (۴)

بزنیدشبکه سه

صبح بخیر♥♥♥♥♥♥

لایک

دنبال =دنبال

پارت⁵✦: یعنی میگی یه گوهی بخورم ریدم نهج/: آره اره+ تو همونی...

پارت⁵✦: یعنی میگی یه گوهی بخورم ریدم نهج/: آره اره+ تو همونی...

چقدر زیبا و غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط