{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو سال است

دو سال است
هرجا می‌روم
پنجره را با خودم می‌بَرَم.
دو سال است
دنیا را
دنبالِ تو می‌گردم.
دو سال است
این دو چشم
پنجره‌هایی رو به توست.

ـ یوسف الصائغ؛ به‌فارسیِ م. آ ـ
دیدگاه ها (۳)

کسی آدرس شو نداره بریم به مامانیش تبریک بگیم ؟؟😆 #قهرمان😍

شبای عادی تا صبح خواب نداریم ... حالا ذوقم داریم 😆

شاعر میفرماید : اوه مای گاز 😍

" تو سرنوشت منی "

به زودی 🍷

پزشک ما پارت ۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط