***هر کی اومد تو زندگیم ، میبردمش تا اسمون
***هر کی اومد تو زندگیم ، میبردمش تا اسمون
امروز میشد رفیق راه ، فردا واسم بلای جون
نمیشه قلب عاشقو ، بدست هر کسی سپرد
نمیدونم بد میاورد ، یا چوب سادگیشو خورد
هر چی که به سرم اومد ، تقصیر هیچکسی نبود
هر چی که بود پای خودم ، تو قصه هام کسی نبود
هیچکسی عاشقم نشد ، هیشکی سراغم نیومد
جواب کار خودمه ، هر چی بلا سرم اومد
تقصیر هیچ کسی نبود ، هر چی که بود به پای من
فقط تو بعد از این نیا ، میون لحظه های من
رفاقتت مال خودت ، منت نزار روی سرم
این قصه ها تموم میشه ، دیگه نیا دور و برم***
امروز میشد رفیق راه ، فردا واسم بلای جون
نمیشه قلب عاشقو ، بدست هر کسی سپرد
نمیدونم بد میاورد ، یا چوب سادگیشو خورد
هر چی که به سرم اومد ، تقصیر هیچکسی نبود
هر چی که بود پای خودم ، تو قصه هام کسی نبود
هیچکسی عاشقم نشد ، هیشکی سراغم نیومد
جواب کار خودمه ، هر چی بلا سرم اومد
تقصیر هیچ کسی نبود ، هر چی که بود به پای من
فقط تو بعد از این نیا ، میون لحظه های من
رفاقتت مال خودت ، منت نزار روی سرم
این قصه ها تموم میشه ، دیگه نیا دور و برم***
- ۲.۰k
- ۰۱ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط