به چشمانم نیا ای اشک
به چشمانم نیا ای اشک
کسی غم خوار قلبم نیست
نفهمیدم در این دنیا
کلید عشق دست کیست
به چشمانم نیا ای اشک
نبار از درد تنهایی
برای غصه ای تازه
نمانده در دلم جایی
به چشمانم نیا ای اشک
وجودم را نکن تحقیر
نمی بینی مگر غصه
شده بر قلب من زنجیر
به چشمانم نیا ای اشک
خدا هم با دلم قهر است
نمی خواهم ترحم را که
طعمش تلخ چون زهر است....
کسی غم خوار قلبم نیست
نفهمیدم در این دنیا
کلید عشق دست کیست
به چشمانم نیا ای اشک
نبار از درد تنهایی
برای غصه ای تازه
نمانده در دلم جایی
به چشمانم نیا ای اشک
وجودم را نکن تحقیر
نمی بینی مگر غصه
شده بر قلب من زنجیر
به چشمانم نیا ای اشک
خدا هم با دلم قهر است
نمی خواهم ترحم را که
طعمش تلخ چون زهر است....
- ۲.۲k
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط