{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

خلبان فلیکس در خدمت شماست✈️

خلبان فلیکس در خدمت شماست✈️

🐥: کی می‌خواد برگرده سئول؟
🦊: بریم!
🐥: هرکی می‌خواد بره سئول، سوار شین!
🦊: بریم.
🐥: واقعاً می‌خواین اینجوری بشینین عقب؟ مگه نباید بشینین داخل؟
🐶: *🧘🏻*
🐥: چرا سونگ‌مین این شکلیه! پدربزرگ، پدربزرگ!
🐶: فقط از تماشای شما بچه‌ها خوشحالم
......
ماموریت بچه‌ها در بازار: به تیم‌ها تقسیم شوید و فقط با استفاده از یک نقشه کاغذی غذا بخرید. آنها باید ظرف ۱۰ دقیقه، بدون اینکه بدانند بقیه چه می‌خرند، هر تیم دو غذا انتخاب کند.

در حالی که بچه‌ها مشتاقانه منتظر سفارش خود هستند:

🧑🏻: عالی به نظر می‌رسید!

👩🏻: هر سه شما خوش‌تیپ هستید!

🐺: متشکرم.

🦊: ما مرتباً به دیدن شما خواهیم آمد
.....

🐿: فکر می‌کنید چه چیزی می‌خرند؟ چه نوع غذایی گیرشان می‌آید؟
🐷🐰: شخصاً، فقط امیدوارم غذاها مثل قبل نباشند.
🐶: فکر می‌کنم فقط آنجا غذا می‌خورند.
🐺: امکان ندارد. این کاری است که *چانگبین* انجام می‌دهد.
🐷🐰: و این دقیقاً همان کاری است که من قصد دارم انجام دهم
......
سفر مینهو و هیونجین برای خرید شیرینی😋

🐰: یه چیز دیگه بخوریم؟ کارت رو گرفتی، درسته؟
🦙: آره.
🦙: یه کارت رایگان!
🐰: میشه لطفا یکی داشته باشیم؟
🦙: اشتهاآور به نظر میاد!
🦙&🐰: ممنون! امیدوارم فروش خوبی داشته باشید!
🦙–>🐰: بفرمایید، دهنتون رو باز کنید.
🐰: *😺
.....
🦙: دهنم خیلی شیرینه
🐺: اوه، دسر خوردی؟
🐰: نه، اون من رو بوسید.
🐿: پس واقعاً باید شیرین باشه
.....
👤: کسی اومده اینجا؟
🦙: *ما* اومدیم! فقط "کسی" نبود—*ما* اومدیم! *🤣*
👤: خیلی خوشتیپ شدی!
🐰&🦙: اوه، ممنونم
......
[هفته آینده،قسمت بعدی]

🐷🐰: می‌دانستم همه Aien را انتخاب می‌کنند
🐿: به من بگو چه کسی اینجاست. لطفا *😭*
🐰: *🤣*
🐥: گرفتمش! گرفتمش!
🦙: هی، شلوارم!
🦊: کجایی
دیدگاه ها (۱)

اپدیت اینستا جونگیندامیانی#آگهی #دامیانی @damianiofficial

فیلم اول::🐥: قرار نیست بریم تو آب، درسته؟..🐰: بذار گوشیمو در...

فیلم اول::🐿️: آیا این اولین بار است که به بوسان می‌آیی؟~🦙: م...

« عروسک من »Part 17 ( پرش زمانی به ۳ ساعت بعد ) ویوی محنا : ...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁴ مادربزرگ یه دقیقه گیچ...

the king of my heart 💜پارت۴ات. آخه مگه هنوز پدربزرگو نشناختی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط