{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایکیو بهم داده که تو دنیا لنگش پیدا نمیشه ツ

خدایکیو بهم داده که تو دنیا لنگش پیدا نمیشه ツ
یکی که با اخمش میمیرمッ
یکی که ناراحتیش آتیشم میزنهッ
یکی که تموم بود و نبودم شده ッ
یکی که تکیه گاه تک تک لحظه هامه❤
آغوشش امن ترین جای دنیا واسه منه ❥
همیشه از خدا می خوام کنارم باشه ❥

۳تا آرزو دارم
بااون باشم تا ابد シ
بامن باشه تا ابد シ
بی هم نباشیم シ
دیدگاه ها (۲)

♡♡

کاااااااااااامنت لطفا LO

همیشه عاشق آدمای مغرور بودم...چون گفتن \"دوست دارم\" خیلی وا...

عجب متن قشنگی....زنی به مشاور خانواده گفت:من و همسرم زندگی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط