من همیشه قدم زدن زیر باران را دوست دارم،چرا که هیچ کس اشک
من همیشه قدم زدن زیر باران را دوست دارم،چرا که هیچ کس اشک های مرا نمی بیند.
_چارلی چاپلین
.
.
.
چند روزی میشه تو شهرمون، عجیب داره بارون میباره. کی به گوش ابر ها رسونده دیوانه ای تو کنج غریب این شهر دنبال بهونه ای برای رها کردن اشک های دفن شده توی چشماش میگرده؟
#افکار_آبی
_چارلی چاپلین
.
.
.
چند روزی میشه تو شهرمون، عجیب داره بارون میباره. کی به گوش ابر ها رسونده دیوانه ای تو کنج غریب این شهر دنبال بهونه ای برای رها کردن اشک های دفن شده توی چشماش میگرده؟
#افکار_آبی
- ۷۴۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط