{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغضی خوش بین

با قلمی نیمه بیدار
و با سکوتی پر از احساس
تو را می نویسم
تو که بی پناهانه در آغوش من
نوری شفاف بودی
که تاریکی ها را پراکند
و داد زندگی به جهان
تو که خوابم را از روی چشمانم می خوانی
و در نگاهت تمام درد ها آرام می شوند
امشب نیز ، در بغضی خوشبین
تو را می نویسم
#محمد خوش بین
دیدگاه ها (۴)

دل نگران

عاشق شبگرد

سفر عشق

سکوت شب

تکپارتی از یونگیCoffee shop کافه شاپ همیشه جایی بود که تو و ...

امن ترین خطرپارت ۲۳ پارت اخر «جایی که بالاخره آرام شد» شش ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط