{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:...« هر طرفی رو کنم ، روی دلم سوی توست »...:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و سوگند به زیبایی نام خدا :
که در میان همه ی طوفان ها مهدی کشتی نجات است ۰
دیدگاه ها (۱)

پروردگارا بر دلم آرامشی فرو ریز که هر آنچه مرا به درد می آورد را نادیده بگیرم ۰

:..« پریشان خاطریم .... اما توان ایستادن هست »..:

ما بی‌ تو خسته ایم مهدی جان تو بی ما .... چگونه ای !

« انتظار از کسی ندارم یک نگاه خدا وند برایم کافی ست »

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستبشتابید ب سوی خیابانیا فاطمة ...

::.« تا پیروزی آخر فقط یا حیدر دیگر ».::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط