{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروردگارا بر دلم آرامشی فرو ریز که هر آنچه مرا به درد می آورد را نادیده بگیرم ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
«: هر طرفی رو کنم روی دلم سوی توست :»
دیدگاه ها (۱)

:..« پریشان خاطریم .... اما توان ایستادن هست »..:

«....« عشق یعنی ، خاطرات بی غبار »....»

:...« هر طرفی رو کنم ، روی دلم سوی توست »...:

ما بی‌ تو خسته ایم مهدی جان تو بی ما .... چگونه ای !

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستبشتابید ب سوی خیابانیا فاطمة ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط