{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پلن بعدی تیمارستانه😂

پلن بعدی تیمارستانه😂
دیدگاه ها (۰)

اصلا اون بالا یه آرامشی داشت و داره که نگو

و این شروع، پایانش بود.

مشکل درونگرا بودن نیست، مشکل ضد اجتماعی بودنمه

کمی فانگایز اگه کسیو نداشتید که باهاش حرف بزنید من هستم^^

پلن بعدی که برای خودم دارم ...💫

ما الان تو لول بالاترین سطح یعنی ایرانیمپلن بعدی زامبی✅

اون تو تیمارستانه من آزادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط