{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش بر می‌گشتیم به همون روزایی که غصه هامون اندازه دل کوچ

کاش بر می‌گشتیم به همون روزایی که غصه هامون اندازه دل کوچیکمون بود.نه دلی شکسته بود نه شونه ای.تنها فقط خنده بود و دویدن زیر آسمون آبی.
دیدگاه ها (۱۰)

هر چی آزارت میده رها کن بره

دل شکستن ...یه جاهایی عین جنایته

به دریا می زنم ! شاید به سوی ساحلی دیگرمگر آسان نماید مشکلم ...

#عاشقانه_های_من#دکلمه_های_زیبا #دکلمه_غمگین #زیبا #خاص #غمگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط