روزی مرد از خدا پرسید:
روزی مرد از خدا پرسید:
چرا همه ی دختران ناز و شیرین ولی زنها عصبی هستند؟
خداوند پاسخ داد: چونکه دختران را من ساختم و زنان را شما ساخته اید!
مشکل از شما مردهاست.
اساسا پشت هر زن افسرده و عصبی ،مردی بی احساس و اعصاب خرد کن هست.
چرا همه ی دختران ناز و شیرین ولی زنها عصبی هستند؟
خداوند پاسخ داد: چونکه دختران را من ساختم و زنان را شما ساخته اید!
مشکل از شما مردهاست.
اساسا پشت هر زن افسرده و عصبی ،مردی بی احساس و اعصاب خرد کن هست.
- ۱.۳k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط