{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاهزده کوچولو پرسید,,,ازغم ازدست دادانش چطور کنار بیام

روباه جواب داد,,,,,,اول مطمئن شو که بدست اورده بودیش بعد غمگین شو ,,,,بخش عمدی زندگی ما در تو هم میگذره تو هم مالکیت
دیدگاه ها (۰)

با یاد تو میخوابم ,,,, در خواب تو را می بینم ,,, از خواب چو

رها کردن سخته ,,,امام یادت باشه ,,,بعضی وقتها باید بری

بخش سومصبح زود زمانی که ساتوکو هنوز در خواب ریوما کنار در خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط