{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

•برآیَت ،لیلا می‌شدم!

•برآیَت ،لیلا می‌شدم!
شیرین می‌شدم ...
شاید هم آیدا !اما نه ...
تو نه مجنون می‌شدی!
نه کوه می‌کندی!
و نه شعر می‌گفتی...
من اگر لباس ِ تمام ِ معشوقه ‌هایِ جهآن را
هم بر تن می‌کردم!
باز تو عآشق نمی‌شدی : )💔🌱
دیدگاه ها (۰)

دست من نیست که اینگونه دلم غم داردناخودآگاه به یاد تو بهم می...

🖤

She is the moon of my Sky...🤍🫂

در آغوشم بگیر ، که شرح حال در کلام نگنجد:)!

دلم نمی خواهد رهایت کنم تو نیز دلت نمی خواهد اما سرنوشت ما ر...

هفتمین گناه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط