سلام بچه ها خوبین؟
سلام بچه ها خوبین؟
من نه میتونم کامنت بزارم نه لایک کنم نه هم کامنتا رو ببینم هیچ چیزی بالا نمیاد
اینم یه آهنگ واسه شما
خودم هم مثه مارتیک امروز کمکی بهتره احوالم و حالم
http://iro.isharedfiles.co.in/archive/2015/02/128/martik-Shokraaneh-(IroMusic)-249.mp3
من نه میتونم کامنت بزارم نه لایک کنم نه هم کامنتا رو ببینم هیچ چیزی بالا نمیاد
اینم یه آهنگ واسه شما
خودم هم مثه مارتیک امروز کمکی بهتره احوالم و حالم
http://iro.isharedfiles.co.in/archive/2015/02/128/martik-Shokraaneh-(IroMusic)-249.mp3
- ۶۷۶
- ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط